• a
  • e
  • i
  • m
  • u

Průmyslové podlahy

Posted in M-P

Průmyslové podlahy jsou specifické plochy, na kterých se odehrávají všechny práce v halem a výrobních areálech. Jsou specifické také tím, že se musí nejprve provést nátěry průmyslových podlah a až poté se strojově můžou vyčistit a v poslední řadě je na ně aplikováno bezpečnostní značení, které musí podlého správným bezpečnostním kritériím.

Nicméně značení pro areály jde s dobou a už nemusí být součástí provedení celé podlahy. Dnes se používají projektory jako zdroj značení na míste, kde prostě nejde aplikovat nátěr nebo daný typ podlahy není na další nátěr uzpůsobený.

Obchodní dovednosti

Posted in M-P

Každý obchodník musí mít určité předpoklady, schopnosti a obchodní dovednosti. Je důležité, aby je neustále rozvíjel a stával se tak stále lepším.

Obchodní dovednosti slouží jako prostředek k tomu být dobrým obchodníkem. Pokud by prodejce znal pouze odbornou teorii a byl sebevíce nastudovaný, bez obchodních dovedností nezvládne produkt prodat. Obchodní dovednosti zahrnují empatii, umění vcítit se do jiných, umět odhadnout zákazníka, jak se k němu chovat, jak komunikvat, co mu říct, jak se ho vyptávat apod. Proto obchodní dovednosti je nutné trénovat na reálných situacích, v terénu, pozorováním a dalšími výzkumnými metodami.

PPC reklama

Posted in M-P

PPC reklama je zkratkou od anglického slova Pay per click, tedy zaplať za proklik. Tento pojem objevíte pod kategorií marketing, pod kterou spadá. PPC reklama vypadá jako běžný odkaz ve vyhledávači, bývá na určité klíčové slovo a je vždy na prvních místech ve výsledku vyhledávání, oddělená od přirozeného (tedy nezaplaceného) výběru vyhledávače. Prudký nárůst tohoto způsobu propagace se objevil okolo roku 2010, dnes už je trh poměrně dost nasycen. Záleží ale, v jakém oboru se pohybujete. Mladí lidé vědí, že první odkazy ve vyhledávání jsou automaticky zaplacené a často se stává, že na ně ani nekliknou. Méně uvědomělé publikum (děti a důchodci) naopak na tyto odkazy rádi kliknou. PPC reklama je každopádně jedním z efektivních nástrojů online marketingu.

Plošina

Posted in M-P

Plošina je slovo, které má bohužel (bohudík) mnoho významů v českém krásném jazyce. Rozdělme si plošiny na 2 základní sekce:

1) Plošina v přírodě

2) Plošiny v technice

V přírodě za plošinu považujeme nějaké území, které je velmi nízké a nepřesahuje určitou výšku. Ve většina případů je to rovina. Nejznámnější a nejkrásnější plošinou je Meklenburská jezerní plošina, která je proslulá romantickými jezery a výskytem zvláštních druhů živočichů a rostlin.

Techniké plošiny jsou přístroje, které se vyznačují svojí mobilitou. Jedná se o plochu, na které může stát určitá hmotnost a zároveň být přenášena do různých výšek. Zároveň se v technice setkáme s ropnými plošinami, odpalovacími plošinami pro rakety a mnoho dalšími. Více nastudujte na Wikipedii

Nerez

Posted in M-P

Ne každý ví, že nerez je pouze slangový výraz. Je tomu tak, protože "korozivzdorná ocel" je dlouhý a nepříliš jasný název. Použití korozivzdorných ocelí čili nerezů je široké, od chemického a potravinářského průmyslu, přes automobilový průmysl, ve stavebnictví i jako architektonický materiál, při výrobě lodí atd.

Korozivzdorné oceli lze rozdělit podle chemického složení a struktury do tří základních skupin:

feritické

martenzitické

austenitické oceli

tzv. přechodové skupiny feriticko-austenitické, martenziticko-austenitické a poloferitické oceli. Ačkoli korozivzdorné oceli obsahují vysoké množství legur, 12 až 30 % chrómu, až 30 % niklu nebo do 24 % manganu a dalších, vždy se jedná o slitinu uhlíku s železem, tj. ocel.