• a
  • e
  • i
  • m
  • u

PPC reklama

Posted in M-P

PPC reklama je zkratkou od anglického slova Pay per click, tedy zaplať za proklik. Tento pojem objevíte pod kategorií marketing, pod kterou spadá. PPC reklama vypadá jako běžný odkaz ve vyhledávači, bývá na určité klíčové slovo a je vždy na prvních místech ve výsledku vyhledávání, oddělená od přirozeného (tedy nezaplaceného) výběru vyhledávače. Prudký nárůst tohoto způsobu propagace se objevil okolo roku 2010, dnes už je trh poměrně dost nasycen. Záleží ale, v jakém oboru se pohybujete. Mladí lidé vědí, že první odkazy ve vyhledávání jsou automaticky zaplacené a často se stává, že na ně ani nekliknou. Méně uvědomělé publikum (děti a důchodci) naopak na tyto odkazy rádi kliknou. PPC reklama je každopádně jedním z efektivních nástrojů online marketingu.